Logo добави задача
Назад

Често задавани въпроси за Асистенти

Регистриране като Асистент

  • Как да се регистрирам като Асистент?

    За да станете Асистент, посетете assistme.bg и кликнете върху бутона „СТАНИ АСИСТЕНТ“ горе вдясно. След това попълнете необходимата информация в карето „Регистрирай се като Асистент“ и кликнете върху „РЕГИСТРИРАЙ СЕ“.

    Ще се отвори ново каре, в което трябва да качите своето CV и да добавите още подробности за профила си. Попълнете всички полета и кликнете върху „Продължи“. Профилът ви ще бъде прегледан от администратор и ще бъде активиран, ако проверката премине успешно.

    Когато профилът ви бъде активиран, можете да го отворите, като задържите курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“.

    Ако вече имате регистрация, кликнете върху бутона „Вход/Регистрация“ и попълнете данните си за вход.

  • Какви са изискванията за Асистентите?

    Всички Асистенти трябва:

    • да са навършили 18 години;
    • да имат опит с избраните от тях категории задачи;
    • да разполагат със смартфон с връзка с интернет.
  • Как трябва да изглежда профилната ми снимка?

    Профилната снимка е важен елемент от профила ви. За да се уверите, че снимката ви е подходяща и ще се хареса на потребителите, спазвайте следните указания:

    • Не носете шапки, очила, слушалки и други аксесоари, които могат да закрият част от лицето ви.
    • Усмихнете се.
    • Намерете добре осветено място, където да направите снимката, за да няма прекалено светли или тъмни части в изображението.
    • За да избегнете сенките, препоръчваме да се снимате пред стена.
    • Поставете в кадър цялата си глава и горната част на раменете.
    • Не се приемат черно-бели и замъглени снимки.
    • Не се приемат снимки с приложени декоративни или променящи цветовете филтри.

    Вижте примерна профилна снимка:

    Примерна профилна снимка
  • На какво разстояние от мен мога да извършвам задачи?

    Наличните задачи се определят от адреса ви. От филтрите за поръчки в „Моят профил“ можете да изберете да виждате задачите на определено разстояние от добавения ви адрес, като например 50 или 100 км.

  • С каква информация да попълня профила си?

    Добавете повече информация за себе си, като отворите профила си и кликнете върху „Редакция на профил“ в менюто вляво. Попълнете полетата със следните данни:

    • В „Добави информация за себе си“ разкажете накратко за образованието си и професионалния си опит, свързан с избраните от вас категории задачи.
    • В „Добави качествата си“ опишете личните си качества, като например постоянство, търпение, ефикасност, пунктуалност.
    • В „Добави квалификациите си“ опишете дали имате шофьорска книжка, дали имате сертификати или преминати обучения за посочените от вас задачи, дали имате професионален опит или преминато стажанство, свързано със задачите, и др.
  • В кои области е налична услугата?

    AssistMe е налице в цяла България. Като добавите адреса си, ще можете да виждате наличните задачи в района около вас.

  • Какво да правя, ако възникне грешка по време на регистрацията?

    Уверете се, че сте попълнили всички необходими данни. Ако след това грешката пак не е отстранена, свържете се с екипа ни за поддръжка.

  • Как да добавя или премахна категории за задачите, които искам да изпълнявам?

    Задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В менюто вляво кликнете върху „Редакция на профил“. Превъртете надолу, докато видите „Всички категории“ под полето за населено място. Ако не виждате категориите, а бутонът за избор е оцветен в зелено, кликнете върху него. Когато видите полетата „Категория“, „Подкатегория“ и „Избрани категории“, можете да добавите или премахнете категории.

    За да добавите категория, изберете желаната от вас в полетата „Категория“ и „Подкатегория“.

    За да премахнете категория, кликнете върху бутона за изтриване (Х) вдясно от името на съответната категория в „Избрани категории“.

Профил

  • Откъде да видя оценките и отзивите за мен?

    За да видите средната си оценка въз основа на всички изпълнени задачи, задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В менюто вляво ще видите оценката под името си, изразена със звезди.

    За да видите отзивите и оценките за всяка отделна извършена задача, в менюто вляво кликнете върху „Отзиви от клиенти“.

  • Как да нулирам паролата си, да променя имейл адреса си или да деактивирам профила си?

    За да извършите тези промени, задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В менюто вляво кликнете върху „Редакция на профила“ и превъртете надолу. Ще видите следните опции:

    • Промяна на парола: Въведете текущата си парола и новата парола, която искате да използвате, след което кликнете върху „Запази новата парола“.
    • Промяна на имейл: Въведете новия си имейл адрес и текущата парола, след което кликнете върху „Запази новия E-mail“.
    • Деактивиране на профила: Ако искате да деактивирате профила си, кликнете върху бутона в червено.
  • Как да прегледам историята на задачите и наличните за извършване задачи?

    Задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. Ще видите следните раздели със задачи:

    • Отворени задачи: Тук се показват задачите, за които можете да кандидатствате.
    • Изчакващи задачи: Тук се показват задачите, за които сте кандидатствали, но още не са ви избрали.
    • Моите задачи: Тук можете да видите текущите задачи и историята на завършените от вас задачи.

Извършване на задачи

  • Какви са сроковете за извършване на задачите?

    Предлагаме следните периоди от време за извършване на задачите:

    • Сега: Задачата трябва да бъде извършена в рамките на 1 час.
    • Днес: Задачата трябва да бъде извършена в рамките на деня.
    • След няколко дни: Посочени са датата и часът на извършване на задачата в рамките на 1 месец.
  • Трябва ли да нося инструменти, оборудване или необходимите материали за задачите?

    Потребителите трябва да предоставят всичко необходимо за извършване на задачата. Ако потребителят е описал в задачата, че не разполага с необходимите неща, обсъдете с него дали можете да носите свои инструменти, оборудване или материали, както и заплащането за материалите, ако приемете да ги закупите и транспортирате до адреса за извършване на задачата.

  • Как да кандидатствам за задача?

    Задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В раздела „Налични задачи“ ще видите свободните за кандидатстване задачи.

    Ако сте съгласни с параметрите на задачата и предложеното заплащане, кликнете върху „Приеми задачата“.

    Ако смятате, че предложеното заплащане не е достатъчно, кликнете върху „Предложи друга цена“ и изпратете оферта до потребителя с желаното от вас заплащане. Докато потребителят ви избере за извършването за задачата, ще можете да я прегледате в „Изчакващи задачи“.

  • Как да разбера дали съм избран(а) за извършването на задача?

    Ако потребителят ви избере за извършването на дадена задача, ще получите известие. Можете да прегледате известията, като задържите курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. Кликнете върху „Известия“ от менюто вляво и ще видите „Подателят ви одобри за изпълнението на задачата.“ Задачата ще се премести от „Изчакващи задачи“ в „Моите задачи“.

  • Къде мога да видя предстоящите за извършване задачи?

    Можете да видите задачите, за които са ви избрали и трябва да извършите, в „Моите задачи“.

  • Какво да правя, ако задачата не отговаря на описанието?

    Когато пристигнете на адреса за задачата, ако се окаже, че ще отнеме повече време от очакваното или е в по-голям мащаб от очакваното и предложеното заплащане не е достатъчно за нейното извършване, обсъдете условията с потребителя. Можете да предложите нова цена. Ако потребителят приеме новата ви оферта, свържете се с нас, за да актуализираме цената в задачата и продължете с изпълнението на задачата. Ако не можете да достигнете съгласие, потребителят може да откаже задачата.

  • Как да откажа задача, за която съм избран(а), но не мога да извърша?

    Ако поради някаква причина не можете да извършите задача, за която вече са ви одобрили, отворете „Моите задачи“ и кликнете върху бутона „Откажи задачата“ в съответната задача. В текстовото поле опишете причините за отказването и кликнете върху „Изпрати“.

  • Какви правила се прилагат, когато откажа задача, за която съм избран(а)?

    Очаквайте скоро.

  • Какво да правя, ако потребителят иска да извърша и допълнителни задачи, след като приключа с договорената задача?

    Понякога потребителите могат да поискат от вас да свършите още неща, след като приключите с вече договорената задача. Ако се договорите за условията успешно, потребителят може да пусне нова задача в AssistMe, където да опише параметрите на допълнителните задачи и да зададе времето на изпълнение като „Сега!“. Вие можете да приемете новата задача, а потребителят да ви одобри и да ви плати след нейното извършване съгласно уговорката ви.

Плащания

Потребителите плащат на Асистентите за извършените задачи. Сумата за заплащане се определя от потребителя, като Асистентите имат възможност да предложат алтернативна сума. Потребителите могат да изберат дали да платят с карта или в брой на асистента.

Плащането в брой се извършва на място при изпълнението на задачата.

Плащанията с карта се извършват при одобряването на Асистент за изпълнение на задача – когато изберете асистента и начин на плащане с карта, ще се отвори нов прозорец на системата за обработване на плащания, където можете да въведете данните си и да извършите плащането.

Асистентите плащат комисиона на АсистМи за всяка извършена задача. Размерът на комисионата зависи от общия оборот на Асистента за всички извършени задачи и се изчислява по следната схема:

  • До 300 лв оборот – 17%
  • От 300 до 1 000 лв – 16%
  • От 1 000 до 3 000 лв – 14%
  • Над 3 000 лв – 12%

Въпроси, свързани с потребителите

  • Как мога да се свържа с потребител, за чиято задача кандидатствам или съм одобрен(а)?

    Когато приемете дадена задача и очаквате одобрение, можете да се свържете с подателя, като отворите „Изчакващи задачи“ и кликнете върху „Свържи се“ в съответната задача.

    Ако вече са ви одобрили за задачата, отворете „Моите задачи“ и кликнете върху съответния бутон в нея. Ще се отвори прозорец, в който можете да напишете и изпратите съобщението си.

  • Ще бъда ли уведомен, ако потребител откаже задача?

    Ако потребител откаже задача, за която ви е избрал, ще получите известие в сайта на AssistMe.

  • Как работи системата за оценяване?

    Потребителите могат да поставят оценка със звезди за извършените от вас задачи. Най-ниската оценка е половин звезда, а най-високата – 5 звезди.

  • Какво да правя, ако потребителят не се намира на адреса за задачата, когато пристигна?

    Ако потребителят не се намира на адреса за задачата, когато трябва да започнете работа, опитайте да се свържете с него. Ако не отговаря на съобщенията ви, свържете се с екипа за поддръжка.

Безопасност

  • Какво да правя, ако възникне опасна ситуация или спешен случай?

    Ако при изпълнението на задача възникне опасна ситуация, която не е спешен случай, можете да откажете задачата или да се свържете с екипа ни за поддръжка. Ако възникне спешен случай, обърнете се към съответните служби.

Все още имаш нужда от помощ?

Прочети отговорите на подобни въпроси