За да станете Асистент, посетете assistme.bg и кликнете върху бутона „СТАНИ АСИСТЕНТ“ горе вдясно. След това попълнете необходимата информация в карето „Регистрирай се като Асистент“ и кликнете върху „РЕГИСТРИРАЙ СЕ“.
Ще се отвори ново каре, в което трябва да качите своето CV и да добавите още подробности за профила си. Попълнете всички полета и кликнете върху „Продължи“. Профилът ви ще бъде прегледан от администратор и ще бъде активиран, ако проверката премине успешно.
Когато профилът ви бъде активиран, можете да го отворите, като задържите курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“.
Ако вече имате регистрация, кликнете върху бутона „Вход/Регистрация“ и попълнете данните си за вход.
Всички Асистенти трябва:
Профилната снимка е важен елемент от профила ви. За да се уверите, че снимката ви е подходяща и ще се хареса на потребителите, спазвайте следните указания:
Вижте примерна профилна снимка:
Наличните задачи се определят от адреса ви. От филтрите за поръчки в „Моят профил“ можете да изберете да виждате задачите на определено разстояние от добавения ви адрес, като например 50 или 100 км.
Добавете повече информация за себе си, като отворите профила си и кликнете върху „Редакция на профил“ в менюто вляво. Попълнете полетата със следните данни:
AssistMe е налице в цяла България. Като добавите адреса си, ще можете да виждате наличните задачи в района около вас.
Уверете се, че сте попълнили всички необходими данни. Ако след това грешката пак не е отстранена, свържете се с екипа ни за поддръжка.
Задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В менюто вляво кликнете върху „Редакция на профил“. Превъртете надолу, докато видите „Всички категории“ под полето за населено място. Ако не виждате категориите, а бутонът за избор е оцветен в зелено, кликнете върху него. Когато видите полетата „Категория“, „Подкатегория“ и „Избрани категории“, можете да добавите или премахнете категории.
За да добавите категория, изберете желаната от вас в полетата „Категория“ и „Подкатегория“.
За да премахнете категория, кликнете върху бутона за изтриване (Х) вдясно от името на съответната категория в „Избрани категории“.
За да видите средната си оценка въз основа на всички изпълнени задачи, задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В менюто вляво ще видите оценката под името си, изразена със звезди.
За да видите отзивите и оценките за всяка отделна извършена задача, в менюто вляво кликнете върху „Отзиви от клиенти“.
За да извършите тези промени, задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В менюто вляво кликнете върху „Редакция на профила“ и превъртете надолу. Ще видите следните опции:
Задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. Ще видите следните раздели със задачи:
Предлагаме следните периоди от време за извършване на задачите:
Потребителите трябва да предоставят всичко необходимо за извършване на задачата. Ако потребителят е описал в задачата, че не разполага с необходимите неща, обсъдете с него дали можете да носите свои инструменти, оборудване или материали, както и заплащането за материалите, ако приемете да ги закупите и транспортирате до адреса за извършване на задачата.
Задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В раздела „Налични задачи“ ще видите свободните за кандидатстване задачи.
Ако сте съгласни с параметрите на задачата и предложеното заплащане, кликнете върху „Приеми задачата“.
Ако смятате, че предложеното заплащане не е достатъчно, кликнете върху „Предложи друга цена“ и изпратете оферта до потребителя с желаното от вас заплащане. Докато потребителят ви избере за извършването за задачата, ще можете да я прегледате в „Изчакващи задачи“.
Ако потребителят ви избере за извършването на дадена задача, ще получите известие. Можете да прегледате известията, като задържите курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. Кликнете върху „Известия“ от менюто вляво и ще видите „Подателят ви одобри за изпълнението на задачата.“ Задачата ще се премести от „Изчакващи задачи“ в „Моите задачи“.
Можете да видите задачите, за които са ви избрали и трябва да извършите, в „Моите задачи“.
Когато пристигнете на адреса за задачата, ако се окаже, че ще отнеме повече време от очакваното или е в по-голям мащаб от очакваното и предложеното заплащане не е достатъчно за нейното извършване, обсъдете условията с потребителя. Можете да предложите нова цена. Ако потребителят приеме новата ви оферта, свържете се с нас, за да актуализираме цената в задачата и продължете с изпълнението на задачата. Ако не можете да достигнете съгласие, потребителят може да откаже задачата.
Ако поради някаква причина не можете да извършите задача, за която вече са ви одобрили, отворете „Моите задачи“ и кликнете върху бутона „Откажи задачата“ в съответната задача. В текстовото поле опишете причините за отказването и кликнете върху „Изпрати“.
Очаквайте скоро.
Понякога потребителите могат да поискат от вас да свършите още неща, след като приключите с вече договорената задача. Ако се договорите за условията успешно, потребителят може да пусне нова задача в AssistMe, където да опише параметрите на допълнителните задачи и да зададе времето на изпълнение като „Сега!“. Вие можете да приемете новата задача, а потребителят да ви одобри и да ви плати след нейното извършване съгласно уговорката ви.
Потребителите плащат на Асистентите за извършените задачи. Сумата за заплащане се определя от потребителя, като Асистентите имат възможност да предложат алтернативна сума. Потребителите могат да изберат дали да платят с карта или в брой на асистента.
Плащането в брой се извършва на място при изпълнението на задачата.
Плащанията с карта се извършват при одобряването на Асистент за изпълнение на задача – когато изберете асистента и начин на плащане с карта, ще се отвори нов прозорец на системата за обработване на плащания, където можете да въведете данните си и да извършите плащането.
Асистентите плащат комисиона на АсистМи за всяка извършена задача. Размерът на комисионата зависи от общия оборот на Асистента за всички извършени задачи и се изчислява по следната схема:
Когато приемете дадена задача и очаквате одобрение, можете да се свържете с подателя, като отворите „Изчакващи задачи“ и кликнете върху „Свържи се“ в съответната задача.
Ако вече са ви одобрили за задачата, отворете „Моите задачи“ и кликнете върху съответния бутон в нея. Ще се отвори прозорец, в който можете да напишете и изпратите съобщението си.
Ако потребител откаже задача, за която ви е избрал, ще получите известие в сайта на AssistMe.
Потребителите могат да поставят оценка със звезди за извършените от вас задачи. Най-ниската оценка е половин звезда, а най-високата – 5 звезди.
Ако потребителят не се намира на адреса за задачата, когато трябва да започнете работа, опитайте да се свържете с него. Ако не отговаря на съобщенията ви, свържете се с екипа за поддръжка.
Ако при изпълнението на задача възникне опасна ситуация, която не е спешен случай, можете да откажете задачата или да се свържете с екипа ни за поддръжка. Ако възникне спешен случай, обърнете се към съответните служби.
Прочети отговорите на подобни въпроси