Logo добави задача
Назад

Често задавани въпроси за потребители

Първи стъпки

  • Какво представлява AssistMe?

    Революционната ни платформа за услуги ви дава възможността да намерите хора, които да извършват задачи за вас, за да имате повече време за по-приятни неща. AssistMe свързва хора като вас, които имат нужда от помощ с извършването на някои задачи, с проверени от нас Асистенти с най-различни умения. Услугите ни са достъпни в цяла България и можете да публикувате задачи 7 дни в седмицата с различни срокове за изпълнение – от 1 час до 30 дни след публикуването. Имате възможност да добавяте персонализирани задачи, както и да избирате от наличните категории. С помощта на оценките и отзивите за Асистентите можете да изберете правилния човек за задачата си.

  • Как да се регистрирам като потребител?

    За да се регистрирате, посетете assistme.bg и кликнете върху „Вход/Регистрация“ горе вдясно. Ще се отвори каре „Присъедини се към нас“. Кликнете върху бутона „Регистрирай се“ в долната част на карето и попълнете необходимите данни. Когато попълните всички полета, кликнете върху „Ще добавя ЗАДАЧА“, за да завършите регистрацията си.

  • Какво да правя, ако възникне грешка по време на регистрацията?

    Уверете се, че сте попълнили всички необходими данни. Ако след това грешката не е отстранена, свържете се с екипа ни за поддръжка.

  • В кои области е налична услугата?

    AssistMe е налице в цяла България. Като добавите адреса си, Асистентите в района около вас ще могат да виждат задачите ви.

  • Как да добавя нова задача?

    Задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В горната част на страницата кликнете върху „Добави нова задача“ и ще се отвори прозореца за целта. Изпълнете следните стъпки, за да добавите задачата си:

    • Изберете категория: Можете да въведете текст в полето за търсене или да кликнете върху една от иконите с категориите.
    • Добавете заглавие и описание на задачата си: Трябва да добавите заглавие и да опишете подробно каква е задачата ви. Ако избраната от вас категория съдържа подкатегории, можете да изберете подходящата за задачата си. Когато сте готови, кликнете върху бутона „Продължи“.
    • Добавете още информация: Попълнете полетата за адреса, на който искате да се извърши услугата. Можете да използвате адреса от профила си или да добавите точен адрес. Когато добавите адреса си, кликнете върху бутона „Напред“. След това изберете датата и часа за извършване на услугата. Можете да добавите задачи за изпълнение в рамките на 1 час, същия ден или да изберете дата и час в рамките на месец. Когато изберете часа за изпълнение, кликнете върху бутона „Напред“. Препоръчваме да добавите и снимки. Когато попълните данните, кликнете върху „Напред“ в долната част от страницата.
    • Добавете заплащането: Въведете предлаганото от вас заплащане за услугата в лева.
    • Прегледайте или публикувайте задачата си: Можете да прегледате задачата си преди публикуване, за да се уверите, че всички данни са попълнени правилно. За да я публикувате, кликнете върху бутона „Публикувай“.
  • Кои са Асистентите?

    Асистентите са хора, които притежават определени умения и желаят да извършват задачи за потребителите. Всички кандидати за Асистенти преминават през процес на проверка, преди да бъдат одобрени.

  • С кого да се свържа, ако имам въпроси по дадена задача?

    Ако имате въпроси по задача и не можете да намерите необходимите отговори в сайта на AssistMe, можете да се свържете с екипа ни за поддръжка.

  • Какво е работното време на Асистентите?

    AssistMe дава възможност на Асистентите да работят по всяко време на денонощието. Всеки Асистент избира сам работното си време.

  • Как да избера Асистент за извършването на задачата ми?

    След като публикувате задачата си, като я отворите, можете да видите Асистентите, които искат да я извършат. Прегледайте профилите им и изберете този, който смятате за най-подходящ. Има много информация за Асистентите, която да ви помогне да направите правилния избор, като например оценките, местоположението и подробностите в профилите им.

  • Как работи системата за оценяване?

    След приключването на задача, можете да оцените Асистента със звезди. Най-ниската оценка е половин звезда, а най-високата – 5 звезди.

  • Защо да добавя снимки към задачата си?

    Даваме ви възможността да качите снимки в задачата си, понеже те помагат на Асистентите да добият по-ясна представа за това какво ще е необходимо за извършването на задачата.

  • Как да добавя друг адрес за задачата си?

    Когато добавяте нова задача, имате следните опции за адрес за нейното изпълнение:

    • Използване на адреса от профила ви: Кликнете върху бутона за избор до „Използвай адреса от профила си“.
    • Добавяне на нов адрес: Под „Използвай адреса от профила си“ ще видите две текстови полета. В горното въведете населеното място, където трябва да се извърши задачата, и го изберете от падащия списък. В долното поле въведете точния адрес за задачата. Ако не виждате долното поле, кликнете върху бутона „ПОСТАВИ АДРЕС“. Ако виждате долното поле, но не искате да оставите точен адрес, кликнете върху бутона „БЕЗ АДРЕС“. Когато сте готови, кликнете върху „Напред“.
  • Как да се свържа с AssistMe?

    Можете да се свържете с нас по следните начини:

Изпълнение на задачите

  • Как да се свържа с Асистента?

    Можете да се свържете с избрания от вас Асистент през сайта на AssistMe.

  • Аз ли трябва да предоставя инструментите и материалите, необходими за извършване на задачата?

    Вие трябва да предоставите всички инструменти и материали, необходими за извършване на задачата. Ако нямате възможност да го направите, опишете това в задачата си и обсъдете с Асистентите възможността те да ги донесат, а вие да ги заплатите.

  • Мога ли да поискам Асистентът да извърши и други задачи, когато приключи с договорената задача?

    Ако Асистентът е съгласен да продължи да извършва задачи за вас, след като приключи с договорената, можете да добавите новите задачи в AssistMe с час за извършване „Сега!“. След това Асистентът може да кандидатства за тях, докато е още на адреса, а вие да го одобрите. Когато приключите с допълните задачи, просто ги потвърдете в AssistMe и платете на Асистента.

  • Какви са правилата за отказване на задачи?

    Очаквайте скоро.

Въпроси за Асистентите

  • Къде да съобщя за проблем с Асистент или задача?

    Ако имате проблем с Асистент или задача, свържете се с екипа ни за поддръжка:

  • Как да подам оплакване?

    Стремим се да ви свързваме с Асистенти, които не само ще покрият очакванията ви, но и ще ги надминат. Ако не сте задоволени от извършената работа, свържете се с екипа ни за поддръжка възможно най-бързо и ще обсъдим възможните решения. Добавете възможно най-много информация и снимки.

  • Какво да правя, ако Асистентът не е съгласен с описанието на задачата?

    Ако Асистентът не смята, че сте описали достатъчно точно задачата или че предложената цена не е достатъчна за нейното извършване, може да поиска да промени заплащането за задачата. Ако сте съгласни с новата цена, свържете се с нас, за да я променим в задачата. Ако не приемате новата цена, можете да откажете задачата.

  • Какво да правя, ако Асистентът закъснява или не се появи за задачата?

    Очаквайте скоро.

  • Какво да правя, ако одобреният Асистент откаже задачата?

    Ако Асистентът, който сте одобрили, откаже задачата преди нейното изпълнение, можете да изберете друг Асистент от кандидатите, който да я извърши.

Профил

  • Как да редактирам информацията за профила си?

    Задръжте курсора на мишката над името си горе вдясно и кликнете върху „Моят Профил“. В менюто вляво кликнете върху „Редакция на профил“. Ще видите следните опции:

    • Редактиране на профил: Редактиране на името, профилната ви снимка, телефонния ви номер и населеното място.
    • Промяна на парола
    • Промяна на имейл
    • Деактивиране на профила

Когато извършите промени в полетата за редактиране на профил и промяна на парола и имейл, за да ги потвърдите, кликнете върху бутона за запазване долу вдясно в карето.

Ако искате да деактивирате профила си, кликнете върху червения бутон за целта долу вдясно в карето.

Плащания

Потребителите плащат на Асистентите за извършените задачи. Сумата за заплащане се определя от потребителя, като Асистентите имат възможност да предложат алтернативна сума. Потребителите могат да изберат дали да платят с карта или в брой на асистента.

Плащането в брой се извършва на място при изпълнението на задачата.

Плащанията с карта се извършват при одобряването на Асистент за изпълнение на задача – когато изберете асистента и начин на плащане с карта, ще се отвори нов прозорец на системата за обработване на плащания, където можете да въведете данните си и да извършите плащането.

Асистентите плащат комисиона на АсистМи за всяка извършена задача. Размерът на комисионата зависи от общия оборот на Асистента за всички извършени задачи.

Безопасност

  • Какво да правя, ако възникне опасна ситуация или спешен случай?

    Ако при изпълнението на задача възникне опасна ситуация или спешен случай, обърнете се към съответните служби.

  • Асистентът има ли достъп до личните ми данни?

    Очаквайте скоро.

  • През какви основни проверки преминават Асистентите?

    Всеки Асистент преминава през проверка за съдимост, както и потвърждаване на личните данни.

Все още имаш нужда от помощ?

Прочети отговорите на подобни въпроси