С въздействието на коронавируса (COVID-19), който засяга всички, наш най-висок приоритет е здравето и безопасността на общността на AssistMe. Ние следим отблизо бързо променящата се ситуация. Тук ще споделяме актуализации на нашата услуга и политики, за да гарантираме, че клиентите могат да получат основната помощ, от която се нуждаят, и че асистентите имат подходящи насоки за подпомагане - безопасно и ефективно, през тези предизвикателни времена.
Съветите за обществено здраве и указанията на правителството в отговор на COVID-19 се променят бързо. Ваша е отговорността да сте в течение с най-новата информация във вашия район, преди да публикувате или изпълните дадена задача. Ако имате съмнения дали да пристъпите към изпълнение на задачата, съветваме ви да не се подлагате на риск и да следвате съветите от правителството, местната полиция и Световната здравна организация.
Вижте най-новите указания на правителството във връзка с COVID на адрес: https://coronavirus.bg/
AssistMe е тук, за да помогне на общността, като ние се ангажираме да поддържаме нашата платформа отворена, за да дадем възможност на асистентите и клиентите да влизат във връзка за основни услуги, в съответствие с приложимите насоки от българските власти.
За защита на общността на AssistMe в този момент, моля, изпълнявайте безконтактно задачите.
Вие и вашият асистент трябва да се съгласите да:
Ако сте диагностицирани с COVID-19, имате основание да смятате, че имате COVID-19 или сте били в контакт с някой с COVID-19, моля незабавно уведомете AssistMe.
Анулиране на задача и бизнес показатели
Ако не можете да изпълните насрочена задача поради съмнения, че имате COVID-19, планирайте я за друго време с вашия клиент или откажете задачата. Това няма да се отрази на вашите бизнес показатели. Моля, отделете необходимото време за пълно възстановяване, преди да продължите да изпълнявате задачи.
Безопасност при работа
Настоятелно препоръчваме на асистентите да спазват предпазни мерки, докато работят, особено когато са в дома или работата на клиента. Препоръчваме асистентите да:
Също така препоръчваме да споделяте с клиентите във вашите профили и чатове със задачи, предпазните мерки, които предприемате, за да изпълнявате задачи безопасно. Може да имате клиенти, които споделят, че са поставени под карантина поради диагноза или съмнение за излагане на COVID-19. Въпреки че имаме изменения в нашата политика за анулиране, така че асистентите да могат да отказват задачи с болни клиенти без санкция, ние също така знаем, че тези хора често са в крайна нужда и безконтактното изпълнение на задачите може да им достави храна, лекарства или други важни неща, когато не могат да напуснат домовете си. Решението за това дали да поемат тези задачи зависи от отделните асистенти.
Ако получите заявки, които са в нарушение на приложимите заповеди или насоки във вашия район, моля, не приемайте задачата и ни информирайте. Ако отидете на задача и се почувствате застрашен поради някаква причина, моля, незабавно напуснете мястото на задачата и се свържете с нас.
За опазване на вашето здраве и безопасност и в съответствие с насоките на Световната здравна организация (СЗО) молим клиентите да заявяват „безконтактно изпълнение на задачите“. Като заявяват безконтактно изпълнение на задачите, клиентите и асистентите се съгласяват да спазват безопасно разстояние от два метра. Например клиентът може да поиска асистентът, който доставя основни храни или лекарства, да ги остави на безопасно място до вратата ви. Безконтактното изпълнение на задачите може да бъде поискано в данните за заявката, когато се публикува задачата или при чата с вашия асистент. За асистентите:
Онлайн изпълнение на задачи
Клиентите също така може да поискат някаква задача да бъде изпълнена онлайн по чата или като изберат категорията Онлайн изпълнение на задачи. Например, ако клиентът иска да се консултира с асистент относно въвеждането на данни, написването на автобиография или създаването на уебсайт, той би могъл да заяви персонален асистент, който да изпълни задачата онлайн.
Анулиране на задача
Няма такси за анулиране, нито понижение на бизнес показателите
Ние молим общността на AssistMe да се отнася с внимание към всички насоки и разпоредби за обществено здраве във вашия район, особено след като те могат да се променят от ден за ден. Препоръчваме задачите да се изпълняват по безконтактен или виртуален начин, като едновременно с това се вземат всички предпазни мерки, предвидени от властите и посочени тук.
Безконтактно изпълнение на задача е това, при което се спазва социална дистанция от най-малко 2 метра от другия човек. Например можете да поискате вашият асистент да изпълни задачата навън, в отделно помещение или извън мястото (напр. като остави доставката пред вратата ви). Инструкциите за безконтактно изпълнение на задачите могат да бъдат включени в данните за заявката и/или по чата за задачата.
Може също така да поискате дадена задача да бъде изпълнена виртуално по чата, с обаждане по телефона или с видео. Например можете да поискате от асистента да извърши въвеждането на данните или от персоналния асистент да изпълни виртуално или да ви инструктира за монтажа на мебелите чрез видео разговор. Само информирайте асистента си във вашето описание на задачата как бихте искали да бъде изпълнена задачата виртуално.
Ако почувствате симптоми на заболяване, моля, информирайте за това асистента. Както вие, така и асистентът трябва да предприемете подходящите предпазни мерки за изпълнение на задачата по безконтактен или виртуален начин.
Мийте си ръцете
За да опазите себе си и семейството си в безопасност, когато излизате навън, трябва да измиете ръцете си преди да излезете и когато се върнете вкъщи.
Спазвайте физическа дистанция
Пазете отстояние от най-малко 2 метра от другите.
Тествайте се за COVID-19
Ако почувствате симптоми на настинка или грипоподобно състояние, обърнете се към вашия лекар за направление за тестване.
Останете си вкъщи
Ако почувствате симптоми на настинка или грипоподобно състояние, или ви е препоръчано от медицински специалист да се самоизолирате, останете си вкъщи, за да предпазите хората около вас.
Все още имате въпроси или притеснения? Моля, свържете се с отговорната местна организация или се обадете на екипа на AssistMe.